Veteran

Inledningen på säsongen 2018-2019 ! =))
2018-10-08 08:10
                          Hej veteraner

Efter en tung första förlust mot Kvarnbergsplan så tog vi emot Hammarby på hemmaplan igår den 7 oktober i Ormingehallen.

Det var en spännande match som vi nästan ledde från start till slut. Veteranerna ledde med 7-3 som mest innan Hammarby i sista perioden gjorde några mål och närmade sig.

Tack alla som var med denna match =)) !

Periodsiffrorna skrevs till 3-1, 1-1, 3-3 till slut vann vi med 7-5 efter lite svag avslutning.

Nackas poänggörare denna match var bara 3 stycken på våra 7 mål ! Kim gjorde 7 poäng därmed inblandad i ALLA mål !!! Två 3 måls skyttar Kim, Walter och Martin gjorde i sin premiärmatch även mål fin start Martin välkommen in i laget =))

Nästa match är den 28 oktober då kör vi nya friska tag, återigen tack till ALLA för en rolig match !