VILL DU TESTA PÅ INNEBANDY I NACKA IBK? KLICKA HÄR!
NACKA IBK
Tillsammans för ett positivt Nacka

Om klubben

Nacka IBK är ett sammangående mellan klubbarna Boo KFUM (innebandysektionen) och Orminge IBK.
I Nacka IBK finns förutom Boo KFUM och Orminge IBK anor från klubbarna Björknäs BK, Boo IBK, Jarlabergs IF (innebandysektionen), Boo Björknäs IBK och Orminge Phanters Innebandy.

Nacka IBKs första dag blir 1 juli 2010, men anorna i klubben är från 1987 då Boo IBK såg dagens ljus. Nacka IBK är en fantastisk förening som har ca 1000 medlemmar. Vi ligger runt 900 licensierade spelare.  Vår innebandyskola är en fantastisk verksamhet som är väldigt populär! Vi har ca 200 spelare inskrivna i vår innebandyskola.

#nacka_ibk på Instagram
Våra Sponsorer